Foutmelding Probleem Mogelijke oplossing
De uitgang van het koffiekanaal is verstopt.Schakel het apparaat uit. Verwijder de zetgroep. Open de voorgemalen koffie ruimte en maak de uitgang van het koffiekanaal grondig schoon met de steel van  een lepel. Beweeg de steel naar beneden en weer naar boven om het koffie kanaal vrij te maken. Bekijk ook de ondersteunende video op www.philips.com/coffee-care onder “schoonmaken en onderhoud”. Plaats de zetgroep weer terug en schakel het apparaat vervolgens weer in. Zet een kop koffie. Controleer opnieuw of de voorgemalen koffie ruimte verstopt zit. Zo ja, herhaal dan de stappen.
De zetgroep is vuil of niet goed ingevet. Schakel het apparaat uit. Spoel de zetgroep af met schoon water, laat deze aan de lucht drogen en vet de zetgroep vervolgens goed in. Plaats de zetgroep weer terug. Schakel het apparaat vervolgens weer in. Bekijk ook de ondersteunende video op www.philips.com/coffee-care “schoonmaken en onderhoud” waar de zetgroep ingevet moet worden en hoe deze terug te plaatsen.
De zetgroep is niet goed geplaatst. Schakel het apparaat uit en haal de stekker uit het stopcontact. Verwijder de zetgroep en plaats deze opnieuw in het apparaat. Zorg dat de zetgroep in de juiste stand staat voordat je de zetgroep weer in het apparaat schuift. Bekijk ook de ondersteunende video op www.philips.com/coffee-care en zie bij “probleem oplossen” hoe de zetgroep in de juiste stand wordt gezet. 
Er liggen koffiebonen onder het waterreservoir. Schakel het apparaat uit en haal de stekker uit het stopcontact. Zorg dat je het waterreservoir op de juiste manier in het apparaat plaatst. Controleer of het waterreservoir schoon is en zorg dat er geen koffiebonen in de ruimte onder het waterreservoir zitten. Schakel het apparaat vervolgens weer in.
Er zit lucht in het waterdoorloopsysteem. Schakel het apparaat uit en haal de stekker uit het stopcontact. Schakel het apparaat weer in. Probeer 2-3 koppen heet water te tappen. Ontkalk de machine indien je dit al een lange tijd niet hebt gedaan.
Het AquaClean-filter is vóór de installatie niet goed geprepareerd of is verstopt.cloggedVerwijder het AquaClean-filter en probeer opnieuw koffie te zetten. Als dat werkt, controleer dan of het AquaClean-filter goed is geprepareerd voordat je het terugplaatst. Dompel het filter ondersteboven onder in een bak met koud water en wacht totdat er geen luchtbellen meer uit het filter komen. Plaats het AquaClean-filter weer in het waterreservoir, schakel het apparaat weer in en tap 2-3 koppen heet water. Als het nog steeds niet werkt, is het filter waarschijnlijk verstopt en moet het worden vervangen. 
Het apparaat is oververhit.Schakel het apparaat uit en na 30 minuten weer in.

Geef een reactie

Het e-mailadres wordt niet gepubliceerd. Vereiste velden zijn gemarkeerd met *