Forum

Uw forum voor kapotte spullen…

Hartelijk welkom op ons platform, het reparatieforum voor jouw. Een platform voor iedereen: hobbyisten, professionele service-technici, bedrijven en iedereen die bezig is met zijn of haar kapotte produkt.

Know-how community, vragen stellen, oplossingen vinden.

Adapter van 220Volt...

Meldingen
Alles wissen

Adapter van 220Volt naar 110Volt

2 Berichten
2 Gebruikers
1 Vind-ik-leuks
2,257 Bekeken
Hans Berkel
Topic starter
(@hans-berkel)
New Member
Deelgenomen: 1 jaar geleden

Hallo, Ik heb op Ebay een speciale rijstkoker gekocht voor een mooi prijsje. Alleen, deze komt uit Japan en daar hebben ze 110Volt en hier is dat 220Volt.

Ik kreeg er wel een adapter gratis bij, maar die verkoper had er niet op gelet dat dat de koker 850 Watt nodig heeft. Die adapter was maar voor max. 200 Watt. Ik ben dus aan het zoeken naar een adapter die zogenaamd van 220 Volt naar 110 Volt, (niet omgekeerd), en die meer dan 850 Watt aan kan. 

1 reactie
Techman
(@techman)
New Member
Deelgenomen: 1 jaar geleden

Je kunt hiervoor div. omvormers kopen, in dit geval zou ik er een van 1000 Watt nemen voor de zekerheid. Met een eenvoudige adapter krijg je nooit een hoog vermogen, ze zijn door het vermogen dan ook wel redelijk van formaat en niet overal even goedkoop. Er zit nogal wat prijsverschil in dus even rondneuzen loont zeker, hier zie je een voorbeeld:

Beantwoorden
Deel: